הריביות על המשכנתא ממשיכות לצנוח האם כולם נהנים מהירידה?!

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
המשכנתאות שניתנות היום הן עם הריביות הכי זולות אי פעם – והישראלים לא יוצאים פראיירים  
הישראלים ממשיכים לקחת משכנתאות במרץ, מנצלים את הירידה במחירי הדירות ובעיקר את הגמישות שמציגים המוכרים.
כאשר לראשונה מזה עשור הכח עבר לידיים של רוכשי הדירות, והרוכשים מצידם לא מהססים לשפר עמדות ולרכוש נכסים.
אנו רואים שכמעט כל הקבלנים יוצאים במבצעי מימון אטרקטיביים, תנאי תשלום של 20%/80% הפכו לדבר שבשגרה ויש קבלנים שאף מוכנים לקבל רק 10% במועד החתימה ואת היתרה במועד קבלת המפתח, כולל ספיגת מדד תשומות הבניה מצד הקבלן, וכן שלל תכניות שונות שאמורות להקל על רוכשי הדירות.
אבל הכסף הגדול טמון בריבית הנמוכה!
הריבית הנמוכה על המשכנתאות מורידה את ההחזר החודשי ומגדילה את סכום המשכנתא שהלקוח יכול לקבל תמורת אותו החזר חודשי, וכך הדירה הופכת לברת השגה. כלומר אם עד היום תמורת החזר חודשי של 5,000 ש"ח הלקוח יכל לקבל משכנתא של מיליון ש"ח אזי כיום הלקוח יכול לקבל משכנתא של 1.2 מיליון ש"ח תמורת אותם 5,000 ש"ח לחודש. כך שבעצם נוספו ללקוח עוד 200,000 ש"ח לרכישת דירת חלומותיו.
אבל זהירות!
עצת זהב ממני, אל תחתמו חוזה לפני שיש לכם אישור עקרוני מהבנק, בעקבות המצב הכלכלי השביר, הבנקים בודקים היטב את הלקוחות ומעדיפים לתת מימון בעיקר ללקוחות איכותיים.
לכן חשוב מאוד לבוא לבנק, כאשר ההתנהלות תקינה, ההכנסות מסודרות ואנחנו בטוחים ביכולת שלנו לעמוד בהחזרי המשכנתא, במקרה הזה נוכל לקבל משכנתא נדיבה עם אחוזי ריבית ממש נמוכים שמגלמים
“הנחה” שיכולה להגיע למאות אלפי ש”ח על הדירה.
 
אתם יודעים שאני פה בשבילכם בכל נושא הקשור למשכנתא, אל תהססו לשלוח לי הודעה בווטסאפ  או דרך "צור קשר" באתר.

מאמרים נוספים

הטעות שתפגע לכם בדירוג האשראי

טעות נפוצה ביותר שתפגע לכם בדירוג האשראי לחצו פה למעבר לסרטון קליל עם הסבר מקצועי למה כדאי לכם להתחיל לסרב להצעות טלפוניות שאתם מקבלים.

הטעות הבנקאית שתעלה לכם ביוקר

פשוט רפורמה מטומטמת לאחר 3 שנות עבודה, בנק ישראל חגג בקול תרועה את הרפורמה המהפכנית למעבר חשבון מבנק לבנק באמצעות לחיצת כפתור בלבד.   וואוו,