קורונה לא הולכת לשום מקום – קום והלחם כמו נמר!

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

התקופה קשה 

אין ספק.
אבל בשורה התחתונה אנחנו רואים שיש אנשים שדווקא כן עושים כסף,
העסקים שלהם פורחים ואין להם זמן לנשום, אצל חלקם זה נובע ממזל, שהם בדיוק בנישה של מתן שירותים ומכירת מוצרים אונליין שחווים פריחה מטורפת בעקבות המצב, אולם אני גם רואה בעלי עסקים “רגילים” שהיו אמורים להפגע מהמצב אבל במקום זה הם מצאו דרכים יצירתיות להיות אטרקטיביים, להתגבר על הקשיים ולקרוץ ללקוחות שירכשו אצלם, אני לא מתכוון לתת פה דוגמאות ספציפיות כי אתם פשוט יכולים להסתכל מסביבכם ולראות את העסקים הללו שממשיכים לעבוד, לתת שירות ולהתפרנס בכבוד.

נכון, זה לא קל, לשנות מחשבה, לשנות גישה, לנסות דברים חדשים, אבל יש זמנים שצריך להלחם! המשחק הוא מנטלי, מי שנופל לדיכאון ולמקום של "סוף העולם הגיע" יתקשה לייצר הכנסות אולם מי שיילחם וימשיך להתנהל כרגיל ולנסות לעשות כסף בכל דרך ימשיך להצליח. 

אני זוכר את ימי הסגר שלפני פסח… התחושות היו קשות מאוד, לא ידענו לקראת מה אנו הולכים, אתרי החדשות הביאו דיווחים היסטריים מסין ואיטליה והראו סרטונים מזעזעים, אפילו לי היה קשה להתניע את עצמי, אנשים דיברו על סוף העולם, העולם היה שקט ועצוב, כולם הסתגרו בבתים, והנה, חלפו כמה ימים, התחילו לתת קצת הקלות בהגבלות ואנשים חוזרים לעצמם במהירות ופתאום מוצאים את עצמם נלחמים על כל מקום פנוי בצימרים ובמסעדות… 

אני קורא לכם, לאמץ את התובנה ולהתנער מהעפר ולהתחיל לשאוג בחזרה את השאגה של העסק שלכם, בהצלחה slightly smiling face 

מאמרים נוספים

הטעות שתפגע לכם בדירוג האשראי

טעות נפוצה ביותר שתפגע לכם בדירוג האשראי לחצו פה למעבר לסרטון קליל עם הסבר מקצועי למה כדאי לכם להתחיל לסרב להצעות טלפוניות שאתם מקבלים.

הטעות הבנקאית שתעלה לכם ביוקר

פשוט רפורמה מטומטמת לאחר 3 שנות עבודה, בנק ישראל חגג בקול תרועה את הרפורמה המהפכנית למעבר חשבון מבנק לבנק באמצעות לחיצת כפתור בלבד.   וואוו,