שירות

יועץ משכנתא

ברוכים הבאים לשירות יעוץ המשכנתאות של קובי טורנהיים.

קובי מתמחה במתן ייעוץ מקצועי ללקוחות בתהליך לקיחת המשכנתא.

כחלק מהתהליך, קובי יעמוד לצדכם כל הדרך עד לקבלת המשכנתא, על מנת להבטיח שתקבלו משכנתא בתנאים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם.

אז למה לכם לקחת את קובי

כיועץ המשכנתא שלך?

מומחיות וניסיון
קובי יועץ משכנתא מיומן, מודע לכל הנושאים וההיבטים הקשורים למשכנתאות ולשוק הנדלן. קובי מכיר את כל הכללים, התהליכים, והדרישות המשפטיות הקשורים לקבלת משכנתא וידאג לך לקבלת תוצאות מקסימליות בנוגע לתוכניות התשלום, ריבית, עמלות ושאר פרמטרים חשובים.
חיסכון בזמן ואנרגיה
תהליך משכנתא יכול להיות מורכב ועלול להמשך זמן רב, בעזרת קובי, תוכל לחסוך זמן ומאמץ על ידי העברת העומס הכלול בתהליך לקובי, אשר יעבוד באינטנסיביות ויעשה את כל המשא ומתן עבורך ובכך תבצע את התהליך עם כמה שפחות כאב ראש עבורך.
יעוץ מקצועי
כתוצאה מהידע הרחב והניסיון רב השנים של קובי, תוכל לקבל ייעוץ מקצועי והמלצות לפעולות כדי למצוא את העסקה המתאימה ביותר עבורך. קובי יבחן את המצב הפיננסי שלך, ינתח את האפשרויות העומדות בפניך, ויציע פתרונות ואסטרטגיות מותאמים אישית שיעזרו לך לקבל את המשכנתא המתאימה לך במינימום סיכון ועמלות מיותרות.
ידע מקצועי
קובי בעל תואר בכלכלה עם התמחות בשמאות מקרקעין מכיר בצורה מעמיקה את שוק הנדל"ן ומבין את המגמות הנוכחיות והעתידיות בתחום. קובי יספק לך מידע מעודכן על תנאי השוק, מחירי הנדל"ן ותנאי המשכנתאות הנפוצים. ובכך יעזור לך לקבל החלטות מושכלות ומבוססות על מידע מהימן.
קשרים עם הבנקים
קובי בעל מעמד והערכה רבה במערכת הבנקאית, יש לו היכרות רחבה עם מנהלי ועובדי בנקים שונים, יש לו קשרים מבוססים על חיבורים ואמון, מה שאומר שיש לו גישה חופשית למקבלי ההחלטות בבנק, עם כל הניסיון והידע הזה, הוא יסייע לך, לתת את התשובות הנכונות לשאלות שלך ויפתח דלתות שלא היו פתוחות בלעדיו.

מה כולל תהליך

לקיחת משכנתא?

תהליך לקיחת משכנתא כולל מספר שלבים עיקריים:

01

שיחת אפיון מקצועית

בשיחה זו נאפיין את מצבך הכלכלי והאישי ואת הנכס שאתה מעונין לרכוש, ונבין אם אפשר להגשים את החלום שלך….

02

שליחת מסמכים

לאחר שגילינו בשיחה שהחלום שלך אפשרי, תקבל רשימת מסמכים מפורטת המותאמת באופן אישי עבורך בצורה ברורה ומאירת עיניים

03

יוצאים לדרך

מרגע זה אתם בידיים טובות, לאחר שסיפקתם את המסמכים הרלוונטיים נוכל למלא הסכם עבודה מסודר ולצאת לדרך לבניית תמהיל המותאם לכם אישית ולעבודה מול הבנקים כדי להשיג את הריביות הכי טובות עבורכם.

04

לסיכום

ההתנהלות מול הבנק מתבצעת על ידי קובי, שידאג לכם לתנאים הטובים ביותר ויחסוך לכם הרבה עבודה וכאב עד סוף התהליך.