משכנתא

לרכישת נכס מסחרי

מעוניין לרכוש נכס מסחרי? העסק שלך גדל והגיע הזמן לקנות משרד? אנו כאן כדי לספק לך הכוונה וליווי מקצועי לאורך תהליך ההלוואה. שירותי הייעוץ המיוחדים של קובי נועדו לעזור לך להבטיח את המימון הדרוש לך כדי להפוך את רכישת הנכס המסחרי שלך למציאות.
עם נסיון של שנים והכרות עם כל היתרונות והחסרונות בלקיחת הלוואה לרכישת נכס מסחרי, עם קובי תקבלו את התנאים השווים והמתאימים לכם ביותר

מהי משכנתא

לרכישת נכס מסחרי?

משכנתא לרכישת נכס מסחרי היא הלוואה המיועדת למימון רכישת נכס שישמש למטרות עסק או השקעה. בניגוד למשכנתאות למגורים, המשמשות לרכישת בתים לשימוש אישי, משכנתאות מסחריות משמשות לנכסים שאינם למגורים כגון בנייני משרדים, שטחי מסחר, מחסנים או נכסים תעשייתיים.
להלן מספר מאפיינים עיקריים של משכנתא לנכס מסחרי:

01

מטרה

משכנתאות בנכסים מסחריים נועדו לממן רכישת נכסים שיניבו הכנסה או ישמשו לפעילות העסק.

02

סכום ותנאי ההלוואה

סכום ההלוואה והתנאים למשכנתאות מסחריות יכולים להשתנות בהתאם לגורמים כגון שווי הנכס, כושר האשראי של הלווה והקריטריונים של המלווה.
למשכנתאות מסחריות יש בדרך כלל סכומי הלוואה גדולים יותר ותקופות החזר קצרות יותר בהשוואה למשכנתאות למגורים.

03

שיעורי ריבית

ריביות למשכנתאות מסחריות הן לרוב גבוהות יותר ממשכנתאות למגורים בשל הסיכון הגבוה יותר הקשור לנכסים מסחריים. הריבית יכולה להיות קבועה או משתנה, בהתאם לתנאי הסכם המשכנתא.

04

מקדמה

משכנתאות לנכס מסחרי דורשות בדרך כלל מקדמה נמוכה יותר בהשוואה למשכנתאות למגורים. המלווים מצפים בדרך כלל מהלווים להביא הון עצמי בטווח שבין 20% ל-30%.

אז למה לכם לקחת

את השירותים שלי?

מומחיות וידע
לקובי יש ידע וניסיון מיוחדים בשוק הנדל"ן המסחרי. הוא מבין את המורכבויות של מימון נכסים מסחריים, דרישות המלווים והתהליך הכולל. המומחיות שלו תעזור לך לנווט בהיבטים פיננסיים ומשפטיים מורכבים, ותסייע לך לקבל החלטות מושכלות.
גישה למקורות מלווים
ואפשרויות קבלת הלוואה. לקובי יש קשרים מבוססים עם מלווים שונים, כמו בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח וגופים חוץ בנקאיים. קובי ימנף את הקשרים הללו כדי לגשת למגוון רחב יותר של אפשרויות הלוואה ולנהל משא ומתן על תנאים נוחים בשמך, מה שיגדיל את הסיכויים שלך להבטיח את תנאי ההלוואה והשיעורים הטובים ביותר הזמינים.
חיסכון בעלויות
קובי יעזור לך לזהות הזדמנויות לחיסכון בעלויות, הוא ינתח אפשרויות הלוואה שונות, ישווה ריביות, עמלות ותנאים, ויסייע במבנה ההלוואה כדי לייעל את מצבך הפיננסי. זה יחסוך לך כסף לאורך חיי ההלוואה.
יעילות בזמן
תהליך קבלת משכנתא מסחרית יכול להיות ארוך ומורכב, קובי ייעל את התהליך על ידי טיפול בניירת, תיאום עם המלווים והבטחה שכל התיעוד הדרוש מוכן ומוגש בצורה מדויקת ובזמן, זה חוסך לך זמן יקר ומפחית את הלחץ הכרוך בניהול תהליך המשכנתא באופן עצמאי.
יעוץ והכוונה אובייקטיבית
קובי פועל לטובתך ומעניק ייעוץ חסר פניות. הוא יעריך את מצבך הפיננסי, הצרכים והיעדים הספציפיים שלך, וימליץ על אפשרויות ההלוואה המתאימות ביותר. נקודת המבט האובייקטיבית שלו תעזור לך לקבל החלטות מושכלות שמתאימות ליעדים ארוכי הטווח שלך.