שירות

משכנתא לתושבי חו״ל

מעוניין לרכוש דירה בישראל בעזרת לקיחת משכנתא אבל אתה גר בחו״ל?

אין לך אזרחות ישראלית?

אני יודע שהתהליך נשמע מפחיד ומבלבל, לכן מזלך שיש את קובי, בעל נסיון רב שנים בתחום המשכנתאות לתושבי חו"ל.
לקיחת משכנתא בישראל לתושבי חוץ היא נישה ייחודית עם סעיפים שונים ומגבלות רבות, כדאי שיהיה מי שידע להתנהל מול הבנקים ולנהל משא ומתן ובכך להשיג את התנאים והריביות הטובים ביותר עבורך.

לקיחת משכנתא בישראל לתושבי חוץ יכולה להציב כמה אתגרים.

להלן מספר קשיים שתושבי חוץ עלולים להתקל בהם:

01

אפשרויות מוגבלות למלווים

לחלק מהבנקים ולמלווי המשכנתאות בישראל יש קריטריונים מחמירים יותר של הלוואות לתושבי חוץ. הם עשויים לדרוש הון עצמי גבוה יותר, ריבית גבוהה יותר בהשוואה לאזרחי ישראל.

02

שערי חליפין

אם אתה מרוויח הכנסה במטבע אחר, תנודות בשערי החליפין יכולות להשפיע על יכולתך להחזיר את המשכנתא. זה יכול ליצור אי ודאות וכדאי לקחת זאת בחשבון בתכנון תמהיל המשכנתא

03

הוכחת הכנסה והיסטוריית אשראי

הבנקים דורשים הוכחה על הכנסה יציבה והיסטוריית אשראי טובה. תושבים זרים נדרשים לספק מגוון מסמכים להוכחת הכנסתם, במיוחד אם יש להם היסטוריית אשראי נמוכה או מקורות הכנסה מחוץ לישראל.

04

הון עצמי גבוה יותר

תושבי חוץ עשויים להידרש להביא הון עצמי יותר בהשוואה לאזרחי ישראל. הסיבה לכך היא שהבנקים לרוב תופסים את תושבי חוץ כבעלי סיכון גבוה יותר בשל גורמים כמו קושי פוטנציאלי באכיפת פעולות משפטיות או חוסר היכרות עם השוק המקומי.

05

תהליכים משפטיים ובירוקרטיים

תושבי חוץ עלולים לעמוד בפני תהליכים משפטיים ובירוקרטיים נוספים בעת בקשת משכנתא בישראל, מה שיכול להוסיף מורכבות ועלות.

אז למה לכם לקחת

את השירותים שלי?

מומחיות וידע
לקובי יש ידע נרחב על השוק המקומי, אפשרויות המשכנתא והדרישות המשפטיות והפיננסיות בישראל. המומחיות שלו יכולה לעזור לך לנווט בין המורכבות של תהליך המשכנתא.
מחסום שפה ותרבות
כתושב חוץ, אתה עלול להתמודד עם מחסומי שפה ותרבות בעת התמודדות עם בנקים מקומיים ומלווי משכנתאות בישראל. קובי יגשר על הפער הזה על ידי פעולת מתווך, תרגום מסמכים והסבר על התנאים וההגבלות בשפה שאתה מבין.
קיצור תקופת הלוואה
אם אתה במצב פיננסי יציב יותר או רוצה לסיים לשלם את המשכנתא שלך מוקדם יותר, פריסת המשכנתא לטווח קצר יותר (למשל, משכנתא של 30 שנה ל-15 שנה) יכול לאפשר לך לסיים את המשכנתא מהר יותר לקבל ריביות נמוכות יותר וגם ולחסוך על את הסכום הכולל של תשלומי הריבית כי לקחת את המשכנתא לתקופה קצרה יותר.
גישה למספר מלווים
קובי עובד עם רשת רחבה של גופי מימון, הכוללים בנקים וגם מוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים. הוא ישווה בין הצעות משכנתא שונות, ריביות ותנאים של מלווים שונים, על מנת להבטיח שתקבל את העסקה הטובה ביותר המותאמת לצרכים שלך.
פתרונות מותאמים אישית
קובי יעריך את הנסיבות הפיננסיות שלך, היסטוריית האשראי והתוכניות העתידיות שלך כדי לספק פתרונות משכנתא מותאמים אישית המתאימים למטרות שלך. הוא גם ידריך אותך בבחירת מוצר המשכנתא הנכון, כגון משכנתאות בריבית קבועה או בריבית משתנה בהתאם להעדפותיך וניהול הסיכונים שלך.
חסכון בזמן ובמאמץ
הגשת בקשה למשכנתא כרוכה בכמות משמעותית של ניירת, תיעוד ותיאום עם גורמים שונים.קובי יטפל במשימות אלו עבורך ויחסוך לך זמן ומאמץ. הוא גם ייעל את תהליך הבקשה, ויבטיח שכל המסמכים הדרושים יוגשו בצורה נכונה ומהירה.
גישה לאפשרויות מימון חלופיות
קובי יבחן אפשרויות מימון חלופיות מעבר להלוואות בנקאיות מסורתיות, הוא יעזור לך לזהות ולגשת למקורות מימון שעשויים להתאים יותר למצב האשראי הנוכחי של העסק שלך.
משא ומתן והסברה
לקובי יש כישורי משא ומתן שינוצלו על מנת לנהל משא ומתן טוב יותר על תנאים, שיעורי ריבית ועמלות בשמך, מה שיחסוך לך כסף בטווח הארוך.