לקוחות

מספרים עלי

קראו והקשיבו

מה מספרים מגוון רחב של לקוחות שלקחו את שירותי בנושאים השונים והצטרפו גם אתם לאותם לקוחות מרוצים.

רוני גלזר
רוני גלזר
קרא עוד
קובי יועץ ישר ומקצועי מאד, זריז ומדויק. הכווין אותנו בכל התהליך ועזר לנו לקבל את המשכנתא הכי טובה שאפשר והכל במסירות, מהירות, יעילות וחיוך. ממליצים בחום!
חיה גרודקה
חיה גרודקה
קרא עוד
לקחנו משכנתא דרך קובי, חייבים לספר, כי הופתענו לגלות, כי הבירוקרטיה שלא נגמרת, נהפכה לדבר הכי קל והכי פשוט. בלי לבזבז זמן מיותר, עם התאמה של תמהיל מקצועי ומתאים לנו. ממליצים בחום, שירות שלא תמצאו!
טובה כהן
טובה כהן
קרא עוד
קובי, קודם כל בנאדם! קשוב, מקצועי, זריז ויעיל. דואג לתת תחושה טובה ועושה הכל כדי להשיג ללקוח את מה שהוא צריך ורוצה. מעבר למשכנתא נעזרתי עם קובי ביעוץ עסקי, קובי הקפיץ אותי בזכות היעוץ שלו לכמה רמות למעלה הכפלתי את עצמי פי 5 תוך שנתיים!! אלוף!! תודה רבה
מאיר חכמון
מאיר חכמון
קרא עוד
קובי טורנהיים..... מאחורי הלוק הפשוט עומד גאון! גאון פיננסי בעל רקע וידע עשיר בתחום הפיננסי והמשכנתאות. קובי מתעסק בתחום המשכנתאות ובעל קשרים רבים עם בכירי ראשי הבנקים. קובי עם העדינות שלו משיג ללקוחות את המחיר הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר. הכל מתחיל בשיחת טלפון פשוטה וממשיכה לדרך שמשנה חיים. קובי זמין ללקוחות שלו בכל שעות היממה עד השעות המאוחרות של הלילה. וזה בהתחייבות שלו. תנסו אותו
ניסים אמסלם
ניסים אמסלם
קרא עוד
רציתי לקחת משכנתא וקיבלתי המלצה על קובי. השיחה ראשונה ידעתי שהגעתי אדם הנכון. חכם, נמרץ, הגון. זה התחיל בעצות טובות (וזה לגמרי בחינם) וממשיך בליווי אישי ומסור עד לשלבים הסופיים. תמיד זמין גם בשעות הקטנות של הלילה (איך הוא עושה את זה לעזאזל) בקיצור איש מקצוע מסור. לסיכום ממליץ בחום.
אריאלה ארדיטי
אריאלה ארדיטי
קרא עוד
תודה קובי על היעוץ, הסבלנות והידע הרב במגוון האפשרויות לקבלת משכנתא הכי זולה שקיימת בשוק, בכל רגע נתון. מעריכה מאוד את השרות והלווי שקיבלתי ממך. ממליצה בחום
עדי מורן קיבא
עדי מורן קיבא
קרא עוד
קובי איש מקצוע בחסד. קשוב, מקצועי, וסופר שירותי. הן מבחינת הפתרון שהציע לנו והן מבחינת איכות השירות. תקתק את מה שצריך, דאג שהכל יעבור חלק. עבדנו עם מספר יועצים בעבר ובשירות כזה מעולם לא נתקלנו. אין דברים כאלה. איש מקצוע שכל אחד היה רוצה לידו כשלוקחים משכנתא.
מאיר שימון
מאיר שימון
קרא עוד
קובי, תמיד שמעתי סיפורים כמה אתה תותח ומיוחד. אז, סוף סוף יצא לי לבדוק את זה מקרוב. ומתברר שאתה לא תותח, אתה תותח על!!!. אתה מקצועי ברמות שאין לתאר, מלא ידע. אתה דואג להסביר הכל בצורה ברורה ופשוטה שכל אחד יבין. אתה זמין בכל זמן, גם בשעות שהם לא שעות. ובאמת אבל באמת אכפת לך מהלקוח, ושהלקוח ירוויח כמה שיותר. אתה ממש אדם מיוחד, ושמח שיצא לי לעבוד איתך. שיהיה לך המון הצלחה בהמשך הדרך ושתמיד תמשיך להעניק את השירות המדהים שלך לכולם.
הקודם
הבא
Play Video
Play Video
Play Video