מבט חושפני לחיים האמיתיים של הבנקאים

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
במסגרת עבודתי כיועץ משכנתאות, אני מבקר מידי יום במספר בנקים.

אני רואה את התורים הארוכים, את האנשים הלחוצים והמזיעים בכניסה לסניף ממתינים לתורם, אני עד מידי פעם למריבות והויכוחים שיש בהמתנה בתור, למאבטחים שמוזמנים להשליט סדר ולהרגיע את הלקוחות  שמוציאים את העצבים על השומר שבכניסה.
בסופו של דבר, לאחר המתנה ממושכת, וכשהם כבר נכנסים לבנק לוקח להם זמן להרגע ולהסדיר נשימה. בזמן הזה הם קצרי רוח מול הבנקאים, ולכן יש שיח חרשים בין הבנקאי שנותן שרות ללקוח ושיח פשוט שיכל להסתיים בדקה, מתמשך ל-5 דקות. מה שגורם לכך, שהשרות בבנק הופך איטי יותר והתור בחוץ מתארך והלקוחות הופכים לקצרי רוח הרבה יותר.
וזה מזין את הגלגל האינסופי של לקוחות מתוסכלים אל מול הבנקאים.
חשוב להבין, לגבי הבנקאים, גם הם לא הכי רגועים בעולם, אנו שוכחים שחלקם חזר מבידוד לא מזמן, או אפילו היו חולים בעצמם, בעקבות לקוח חולה שהגיע לסניף והדביק אותם.
כך שגם הם חוששים ולחוצים מפני הדבקות נוספת. 

 

אז איך אפשר להפסיק את מחול השדים הזה?

 
אני קורא לכם, אנשים יקרים, תעשו את המקסימום לא להגיע לסניפים
תשתמשו באינטרנט, בטלפון, במכונות האוטומטיות. העיקר לא להגיע לסניף.
נגזר עליכם להגיע לסניף? תאמו פגישה מראש, קחו אוויר ובואו עם הרבה סבלנות.
אנו בעיצומה של תקופה לא רגילה, דברים מתנהלים בצורה שונה והיא לא תמיד צפויה.

והכי חשוב, הבנקאים הם בני אדם ואפילו השומרים, כן, הם גם בני אדם.

והאמת והשלום אהבוred heart
קובי

מאמרים נוספים

הטעות שתפגע לכם בדירוג האשראי

טעות נפוצה ביותר שתפגע לכם בדירוג האשראי לחצו פה למעבר לסרטון קליל עם הסבר מקצועי למה כדאי לכם להתחיל לסרב להצעות טלפוניות שאתם מקבלים.

הטעות הבנקאית שתעלה לכם ביוקר

פשוט רפורמה מטומטמת לאחר 3 שנות עבודה, בנק ישראל חגג בקול תרועה את הרפורמה המהפכנית למעבר חשבון מבנק לבנק באמצעות לחיצת כפתור בלבד.   וואוו,