הריביות על המשכנתא ירדו – כיצד נרוויח מזה?

להרוויח מירידת הריביות על המשכנתא

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

בחודשים האחרונים אנו חווים ירידה משמעותית בגובה הריבית על המשכנתאות, בכל טווחי השנים, גם במשכנתאות לטווח קצר של עד 10 שנים וגם במשכנתאות לטווחים ארוכים של עד 30 שנה,
לקוח חכם ינצל את הריביות הנמוכות בכדי לחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים,
עומדות בפנינו מספר אפשרויות לנצל את הריביות הזולות הללו.

כיצד נרוויח מהריביות הנמוכות?

1.אם כבר לקחנו משכנתא, אנחנו יכולים "למחזר" את המשכנתא
מיחזור משכנתא– זו פעולה שבה אנחנו לוקחים משכנתא חדשה שפורעת מיידית את המשכנתא הישנה,

אבל בתנאים חדשים – ריביות נמוכות ותמהיל חסכוני יותר – שיכול לבוא לידי ביטוי בהקטנת ההחזר החודשי או בקיצור תקופת המשכנתא ובסופו של דבר בחיסכון של עשרות ומאות אלפי ש"ח.

לבדיקת כדאיות מיחזור ללא עלות – נא שלחו את "יתרת משכנתא לסילוק" של המשכנתא שלכם למייל שלי k@torenheim.co.il ואחזיר לכם חוו"ד מקצועית לגבי כדאיות מיחזור המשכנתא שלכם.

2.אם אנחנו בעיצומו של תהליך לקיחת משכנתא כדאי לנו לשקול את זירוז תהליך לקיחת המשכנתא כדי לתפוס את הריביות הנמוכות, ובמקרים מסוימים אף להקדים תשלומים למוכר או לקבלן.
במקרה של הקדמת תשלומים לקבלן אני ממליץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות לפני ביצוע פעולה כזו כי יש לה השלכות משפטיות וברכישה מקבלן ללא ליווי בנקאי זה חושף את הלקוח לסיכון במידה והקבלן יפשוט רגל.

יש לכם שאלה ספציפית ואתם מתביישים לכתוב אותה בתגובות?
אני תמיד זמין בפרטי ב"צור קשר"
לחיי ריביות נמוכות לנצח
קובי

מאמרים נוספים

הטעות שתפגע לכם בדירוג האשראי

טעות נפוצה ביותר שתפגע לכם בדירוג האשראי לחצו פה למעבר לסרטון קליל עם הסבר מקצועי למה כדאי לכם להתחיל לסרב להצעות טלפוניות שאתם מקבלים.

הטעות הבנקאית שתעלה לכם ביוקר

פשוט רפורמה מטומטמת לאחר 3 שנות עבודה, בנק ישראל חגג בקול תרועה את הרפורמה המהפכנית למעבר חשבון מבנק לבנק באמצעות לחיצת כפתור בלבד.   וואוו,